Bygningskonstruktør med fokus på projektkoordinering
HR navigator
Bygningskonstruktør med fokus på projektkoordinering
HR navigator

Bygningskonstruktør med fokus på projektkoordinering

Bo Godt Midtjylland ApS – Herning

Vil du være en del af en værdidrevet og professionel boligudvikler, hvor kvalitet er i fokus? Har du erfaring med koordinering, projektering, og myndighedsbehandling – og kan du tage ansvar for at drive projekter sikkert fra start til slut? Så er det måske dig, vi søger hos Bo Godt Midtjylland ApS i Herning.


Om stillingen

Hos Bo Godt Midtjylland ApS søger vi en erfaren og selvstændig bygningskonstruktør, der vil få en nøglerolle i vores projektafdeling. Vi har gang i en række spændende boligprojekter, som du bliver en vigtig del af – primært på tegnestuen, men også på byggepladserne.

Du kommer til at arbejde tæt sammen med både den tekniske chef (din direkte reference), kolleger i tegnestuen og vores byggeafdeling. Du får også ansvar for dialog og koordinering med eksterne parter som myndigheder, rådgivere, leverandører og entreprenører.

Stillingen indebærer ansvar for både den tekniske kvalitet, dokumentation, tidsplaner og koordinering på tværs – og vi forventer, at du kan løfte den rolle med struktur, overblik og høj faglighed.

Dine arbejdsopgaver inkluderer bl.a.:

       • Projektkoordinering og projektering af egne byggeprojekter – fra idéfase til aflevering
       • Koordinering med arkitekter, ingeniører, myndigheder, eksterne entreprenører mv.
       • Ansøgning om byggetilladelser og ibrugtagningstilladelser, herunder dialog med myndigheder
       • Kvalitetssikring af tegningsmateriale og byggesager – både internt og på byggeplads
       • Tegnestuearbejde, herunder teknisk dokumentation og evt. tegningsproduktion
       • Overlevering og opfølgning i forhold til drift, vedligehold og eventuelle garantisager
       • Deltagelse i projekteringsmøder, projektgennemgang, afleveringer mv.

Din faglige og personlige profil

Vi leder efter en profil med både teknisk indsigt og evnen til at arbejde selvstændigt og samtidig trives i et tværfagligt samarbejde. Sparring og kollegial støtte vægtes højt i dagligdagen. Du har et godt overblik, er proaktiv og bevarer roen og optimismen, når der sker uforudsete hændelser.
Dine værdier harmonerer med Bo Godt’s kerneværdier, herunder forståelse og motivation for at arbejde i en mindre virksomhed, hvor vi i fællesskab sætter et stort aftryk.

Vi forestiller os, at du har:

       • Uddannelse som bygningskonstruktør eller lignende teknisk baggrund
       • Minimum 3-5 års erfaring med projektkoordinering og projektering
       • Erfaring med myndighedsbehandling, byggelovgivning og lokalplaner
       • Kendskab til kvalitetssikring, dokumentstyring og gældende standarder
       • God forståelse for økonomi, tid og kvalitet i byggeprojekter
       • Erfaring med digitale værktøjer og tegneprogrammer – f.eks. Bluebeam Revu, EG Ajour/Ajour system,
          Revit og Office pakken
       • En struktureret, løsningsorienteret og kvalitetsbevidst tilgang til dit arbejde
       • Gode kommunikationsevner – både mundtligt og skriftligt
       • En naturlig evne til at skabe overblik og bevare roen i pressede situationer

Vi tilbyder dig

Hos Bo Godt ApS får du en central rolle i en virksomhed i vækst, hvor vi udvikler og driver boligprojekter med fokus på kvalitet og langsigtet værdi. Vi har korte beslutningsveje, et godt kollegialt fællesskab og en arbejdsplads præget af tillid, faglighed og humor.

Du kan se frem til:

       • Et spændende job med høj grad af ansvar og selvstændighed
       • Mulighed for at sætte dit faglige fingeraftryk på projekterne
       • Et dygtigt og uformelt team med faglig sparring og god energi
       • Gode muligheder for personlig og faglig udvikling
       • Fleksible arbejdsforhold og en organisation i øjenhøjde
       • Løn efter kvalifikationer, pensionsordning og sundhedsforsikring

Om Bo Godt Midtjylland ApS

Hos Bo Godt Midtjylland er en relativ ung virksomhed beliggende i Herning, Virksomheden har over de senere år oplevet en markant vækst ved byggeri af beboelsesejendomme. Vi arbejder med udvikling, opførelse, drift og administration af boliger, og vi brænder for at skabe løsninger, hvor funktionalitet og æstetik går hånd i hånd. Organisationen består af 10 medarbejdere, der sammen skaber et stort aftryk på byggeriet i det Midtjyske.

Trods en beskeden størrelse, har virksomheden en årlig omsætning på + 150 mio. kr. og en fornuftig indtjeningsevne. Hos Bo Godt er vi drevet af stærke værdier om ordentlighed, ordholdende og gennemsigtighed samtidig med, at der er drive og fokus på entreprenørskab. Dette gør Bo Godt til en attraktiv samarbejdspartner og arbejdsplads

Vi er i vækst og har en spændende pipeline af projekter – og vi glæder os til at byde nye kolleger velkommen.

Ansøgning og kontakt

HR Navigator varetager rekrutteringen af denne stilling, Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte partner Pernille de Voss, HR Navigator, på telefon 6018 9892 eller via e-mail på pdv@hrnavigator.dk

Alle ansøgninger behandles med fuld diskretion. Send din ansøgning og CV til os snarest muligt – vi holder samtaler løbende og ansætter, når den rette kandidat er fundet, gerne hurtigst muligt


Om HR navigator

HR navigator arbejder målrettet med ansættelse af specialister på forskellige niveauer samt mellem- og topledere til erhvervslivet og den offentlige sektor. Vores arbejde består i at være kritiske og samtidig være imødekommende overfor kandidaten. Vi sikrer en veldokumenteret vurdering og en klar anbefaling af kandidatens styrker og begrænsninger, udfordringer og muligheder i forhold til virksomhedens situation.

Karriere muligheder
Work-life balance
Bæredygtighed